🤔Είναι να κατανοεί κανείς τις ανάγκες…
📖Περίπου 25“ ➡️Όλο και πιο βαθιά θάβει η υποκρισία το φιλότιμο… Αν είναι λοιπόν να μετρήσει κανείς τις μορφές της, καλύτερα να μην θέσει εαυτόν σε τέτοια διαδικασία, γιατί είναι περισσότερες και από τις ακτίνες […]






