📖Περίπου 1`20″ /🔗Σύνδεσμος ανάρτησης κάτω από το κείμενο…
➡️Τα παιδιά βιώνουν τώρα αυτές τις στιγμές…
Όπως κάποτε και εμείς (και όχι βέβαια πως… μεγαλώσαμε κιόλας)!
Είναι όμως αυτές οι μικρές στιγμές που όταν περνάνε τα χρόνια, κάποιοι αντιλαμβάνονται ότι είναι οι πιο μεγάλες, οι πιο αθώες ίνα και αυθεντικές…
Κάπως έτσι αυτό το συναίσθημα, κυριάρχησε χθες στην αίθουσα της 1ης τεχνικής σχολής Λευκωσίας, όπου οι άνθρωποι των Γαλαζοκίτρινων Ακαδημιών, διοργάνωσαν την αποχαιρετιστήρια γιορτή μιας επιτυχημένης αγωνιστικής περιόδου, εντός και (κυρίως), εκτός των τεσσάρων γραμμών!
Ήταν μια εκδήλωση που περιλάμβανε βραβεύσεις, εκπλήξεις, αναμνήσεις που θα κρατηθούν για το αύριο, αλλά και υποσχέσεις για το βραχυπρόθεσμο αύριο, μιας και το υπόβαθρο υπάρχει και ο λόγος, είναι η εργατικότητα των ανθρώπων που συνθέτουν την Ακαδημαϊκή ομάδα εργασίας στον ΑΠΟΕΛ!
*Τέλος, μια προσωπική έκπληξη με δέκτη τον υπογράφοντα, ήταν ένας ευχάριστος αιφνιδιασμός και επειδή ένα δημόσιο ευχαριστώ, δεν θα είναι αρκετό, θα επανέλθω… 🔚
✍️Η ανακοίνωση:
Μια ακόμη μπασκετική χρονιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο!
Χθες πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της Ακαδημίας μας, σε μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και περηφάνια, με την παρουσία εκατοντάδων αθλητών και γονέων της ομάδας μας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης είχαμε την τιμή να βραβεύσουμε:
Τον Πρόεδρο της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, Ανδρέα Μουζουρίδη, για την επιμονή, το όραμα και τις ακούραστες προσπάθειές του να φέρει το FIBA EuroBasket στην Κύπρο, γράφοντας μια ιστορική σελίδα για την κυπριακή καλαθόσφαιρα.
Χορηγούς μας, που στηρίζουν διαχρονικά την προσπάθεια και την ανάπτυξη της Ακαδημίας μας.
Όλα τα παιδιά των Ακαδημιών μας, για τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και την πρόοδό τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Τα παιδιά της Κ18 που τέλειωσαν τον Αναπτυξιακό τους κύκλο!
Ξεχωριστή ήταν και η βράβευση του No Zero Day (Μάριου Λουκά), ο οποίος μέσα από το περιεχόμενό του προωθεί την αξία της καθημερινής προσπάθειας, της πειθαρχίας και της συνεχούς προσωπικής εξέλιξης.
Ως Ακαδημία, επιλέξαμε να τιμήσουμε έναν άνθρωπο που ανήκει σε άλλη Ακαδημία, Λουκής Ακρίτας, αλλά που αναδεικνύει καθημερινά τη σημασία της συνέπειας και της δουλειάς.
Η βραδιά έκρυβε και μια όμορφη έκπληξη, καθώς γιορτάσαμε τα γενέθλια του αγαπημένου δημοσιογράφου Μάριου Πολυδώρου, με μια τούρτα και τις θερμότερες ευχές όλων των παρευρισκόμενων.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι ήταν μαζί μας και συνέβαλαν ώστε να κλείσει με τον πιο όμορφο τρόπο ακόμη μία επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στα άτομα του Συμβουλίου που είναι πάντα δίπλα μας:
Ισαβέλλα Τύμβιου, Μιχάλη Ζιβανάρη, Γιώργο Χριστοδούλου!
Και φυσικά στον Μιχάλη Καλογέρη.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σεζόν, με ακόμη περισσότερη όρεξη, δουλειά και αγάπη για το μπάσκετ!
✍️Η ανάρτηση:






