📖Περίπου 20“
➡️Από τη στιγμή που ο Αχιλλέας, θα παρουσιαστεί με μιαν επιπλέον ομάδα (επάνοδος στο Γυναικείο) κατά τις διοργανώσεις όλων των επιπέδων ενόψει της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, μπροστά στο ενδεχόμενο «συνωστισμού», κρίθηκαν αναγκαίες κάποιες διευθετήσεις, που αφορούν τη χρήση της Αίθουσας στο Γυμνάσιο Παλλουριώτισσας.
Άλλωστε, υπάρχει και η ομάδα πετόσφαιρας…
Η πληροφόρηση λοιπόν αναφέρει ότι αυτό το ζήτημα, οδεύει προς επίλυση και επομένως, όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούν την αίθουσα, να μπορούν να τελούν απρόσκοπτα τις προπονήσεις τους, μιας και από πλευράς Διοίκησης, έγιναν κάποιες σχετικές ενέργειες, ούτως ώστε να τεθεί συγκεκριμένος προγραμματισμός. 🔚






