📖Περίπου 20“
➡️Ο… κύβος ερρίφθη!
Η επάνοδος του ΑΠΟΕΛ στις Γυναικείες διοργανώσεις, είναι πλέον και επίσημη, μιας και οι Γαλαζοκίτρινοι έλαβαν την οριστική απόφαση, κατόπιν των (αρκετών) ενεργειών, που είχαν λάβει χώρα κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα!
Το “BS” είχε αποκαλύψει από τις 14 τρέχοντος, την πρόθεση των Γαλαζοκίτρινων, που βέβαια σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον ΑΠΟΕΛ, ταυτόχρονα με το γεγονός ότι οι Γυναικείες διοργανώσεις, αποκτούν μιαν επιπλέον δυναμική, μετά και την επίσης θετική απόφαση που έλαβαν και στον Αχιλλέα!
Κατά το προσεχές χρονικό διάστημα, αναμενόμενα θα γνωστοποιηθούν και οι κινήσεις προγραμματισμού για τη Γυναικεία ομάδα, μετά την… πτώση του κύβου! 🔚






