📖Περίπου 25“ / 🔗Σύνδεσμος ανάρτησης κάτω από το κείμενο…
➡️Πριν από λίγες μέρες η ΑΕΛ, δημοσιοποίησε ένα συγκινητικό μαγνητοσκόπιο με θέμα τις εγγραφές στις Ακαδημίες της, για τις οποίες υφίσταται ένα νέο ξεκίνημα, μετά από την αποχώρηση του Γιώργου Παλάλα…
Επειδή στο διαδίκτυο υπάρχουν και τα καλά, κάλλιστα η έμπνευση του δημιουργού παραπέμπει σε βράβευση (έτσι σκέτα νέτα) και που συνάμα, είναι πολύ πιθανό να «μαγνητίσει» κόσμο, ούτως ώστε να εμπιστευθεί το μέλλον των παιδιών του στη Γαλαζοκίτρινη ομάδα!
Βέβαια αυτό θα φανεί κατά την πορεία…
Από εκεί και πέρα, σίγουρα η μεταβατική αυτή περίοδος (αποχώρηση Παλάλα) όσον αφορά την Ανάπτυξη στην ΑΕΛ, απαιτεί πλήρως προσεγμένους χειρισμούς, για τον απλούστατο λόγο ότι αλλάζει και η Διοίκηση της ΚΟΚ, τη στιγμή που ο νέος Πρόεδρος της (Λούης Δημητρίου), είναι αποφασισμένος να αναπτύξει το… Αναπτυξιακό, κάτι άλλωστε που είχε πράξει και κατά την προηγούμενη του θητεία!
✍️Η ανάρτηση της ΑΕΛ:






