📖Περίπου 25” / 🎦Θέαση: 0`12“
➡️Ήταν μια πραγματικά συγκινητική στιγμή!
Από αυτές που μένουν στη μνήμη, γιατί τίποτα δεν είναι πιο αυθεντικό από το να χειροκροτούν τα ίδια τα παιδιά και στην προκειμένη, την αφεντιά μου!
Όταν λοιπόν οι άνθρωποι του ΑΠΟΕΛ, λίγο έλειψε και θα με έπαιρναν… σηκωτό στην αποχαιρετιστήρια γιορτή για την αγωνιστική περίοδο που πέρασε, για να αναφέρω το… ήμαρτον μου, κάτι ψελλιάστηκα!
Αλλά σίγουρα όχι τόσο αυθεντικό, δηλαδή μια τούρτα γενεθλίων να με περιμένει, το να ακουστεί το Happy birthday, αλλά κυρίως να χειροκροτήσουν και να τραγουδήσουν τα παιδιά!
Πραγματικά δεν έχω λόγια, γιατί αυτές είναι οι στιγμές που κρατάω στη δική μου παρακαταθήκη, άρα χίλια ευχαριστώ, δεν αρκούν!
🎦Πιο κάτω και το σχετικό μαγνητοσκόπιο:






