Left Logo
Right Logo
Ροή Ειδήσεων

✍ Ανακοίνωση ΠΑ. ΣΥ. ΦΙ Διγενή για τη διαιτησία με ΚΝΑΝ

Όλες οι κατηγορίες: Ανακοινώσεις / Δελτίο Τύπου✍

📖 Περίπου 70“

➡Σε ανακοίνωση προέβη ο Σύνδεσμος φιλάθλων του Διγενή, σχετικά με τη διαιτησία του χθεσινού ημιτελικού για τα πλέι-οφ στη Β1 κατηγορίας, στην εκτός έδρας αναμέτρηση με το ΚΝΑΝ.

Αν και ευχαριστεί και συγχαίρει την ομάδα του Αγίου Νικολάου, εν τούτοις στρέφει και βέλη εναντίον των διαιτητών της αναμέτρησης, Μαρίας Ιγνατίου και Όμηρου Κουρρή.

Το περιεχόμενο του ανακοινωθέντος:

«Ως Σύνδεσμος Φιλάθλων του καλαθοσφαιρικού Διγενή Ακρίτα Μόρφου, θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Άγιο Νικόλα για την πρόκρισή του στον τελικό πρωταθλήματος.

Επίσης, εκφράζουμε τα θερμά συγχαρητήρια μας στη δική μας ομάδα για το πάθος και τη θέληση που επέδειξε στον σημερινό αγώνα.

Παρά το γεγονός ότι η ομάδα μας έφυγε με 7 βαθμούς 2 λεπτά πριν από το τέλος της κανονικής διάρκειας του αγώνα γίναμε θεατές μιας απαράδεκτης διαιτησίας από έναν απαράδεκτο δίδυμο διαιτησίας έναντι της ιστορικής προσφυγικής ομάδας μας.

Πως αλλιώς μπορεί κανείς να αγνοήσει τα πολλαπλά φάουλ που δεν δόθηκαν σε κρίσιμες στιγμές του αγώνα;

Αλλά και το πιο τραγικό 4 δευτερόλεπτα πριν την λήξη και ενώ η ομάδα μας προηγείτο σε μια καθαρή διεκδίκηση της φάσης κάτω από το καλάθι η κυρία διαιτητής έδωσε ένα ανύπαρκτο φάουλ που δυστυχώς οδήγησε στην παράταση κα καθόρισέ το τελικό αποτελέσματα.

Αν η ίδια η Διοίκηση μας δεν κηρύξει την κυρία Ιγνατίου και τον κύριο Κουρή ανεπιθύμητους να διαιτητεύσουν ξανά αγώνα δικό μας, θα το κάνουμε εμείς ως σύνδεσμος φιλάθλων. Η ομάδα μας τερματίζει στην τρίτη θέση, η οποία από εμάς δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο και την ιστορία του σωματείου μας.

Δυστυχώς, όμως, η  καλή αρχική πορεία που ανακόπηκε, δεν ήταν στα χέρια των παικτών μας.

Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ομάδα μας θα βγει πιο δυνατή από αυτήν την χρονιά και από την νέα σεζόν και θα επαναφέρει μετά από αρκετά χρόνια την ομάδα μας στην ιστορική της θέση στην πρώτη κατηγορία.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να συγχαρούμε τον Άγιο Νικόλα για την πορεία του και την φιλοξενία.

Ευχόμαστε καλή συνέχεια στην πορεία τους προς την κατάκτηση του τίτλου. ΠΑ.ΣΥ.ΦΙ Ακρίτες 1931».

Προηγούμενο Άρθρο

⛹️‍♂️ Κεραυνός – Ανόρθωση 74-68: Ο Τίγκας σφράγισε το Ερυθροκίτρινο εισιτήριο του ντέρμπι!

Επόμενο Άρθρο

⛹️‍♂️ Στου ντέρμπι τον απόηχο, Κεραυνός και Ανόρθωση μετράνε την… περί ουσία τους!

Παρόμοιο περιεχόμενο …

🏷️Νέες εκπτώσεις, αυτήν τη φορά για την Εθνική μας (δελτίο τύπου)…

📖Περίπου 1` ➡️Δελτίο τύπου εστάλη πριν από λίγο στα ΜΜΕ, επί του οποίου αναφέρεται ότι θα ισχύει έκπτωση σε όσους αγοράσουν εισιτήρια για τις αναμετρήσεις Εθνικής μας, ενόψει της τελικής φάσης του επερχόμενου Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος… […]

Κέρδισε η ΠΑΕΕΚ στο «θρίλερ» και αγγίζει το φετινό Τίτλο!

Παιχνίδι από αυτά που… πλουτίζουν τους καρδιολόγους, ήταν αυτό που έγινε απόψε στην αίθουσα του Δήμου Αγίου Δομετίου, στο οποίο η ΠΑΕΕΚ, χάριν σε ένα καλάθι του Δημητρίου, πάνω στη λήξη του χρόνου, νίκησε το […]

✍️ Ανακοίνωση… καρέ καλαθοσφαιριστών από Ένωση!

📖 Περίπου 10“ Την απόκτηση του Ροβέρτου Αλεξάνδρου και την παραμονή τριών καλαθοσφαιριστών, γνωστοποίησε με ανακοίνωση της η Ένωση, με την ακόλουθη αναφορά: «Η ΕΝΠ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΑ ανακοινώνει την μεταγραφή του Ροβέρτου Αλεξάνδρου, 23, PF, αλλά […]